Ik ben 38 weken zwanger

Als ik terug denk weet ik even niet meer wanneer ik voor het laatst iets op mijn blog heb gezet. Ik heb vorige week wel de twee blogs van www.nahmamma.wordpress.com en www.mammanah@wordpress.com samen gevoegd. Dat voelde goed. Die van nahmamma gebruik ik niet meer (twitter en email ook niet meer). En die van mammanah wel. Hier ga ik op verder.

In de komende twee weken word ik mamma. Het is zo spannend. De tijd is om gevlogen, ook al gaan de dagen nu in slow motion (met mijn super dikke buik en mijn gewaggel door het huis). Maar dat ter zijde. De zwangerschap komt tot zijn einde en straks begint het echte avontuur. Dit is waarom ik deze blog überhaupt ben begonnen. Destijds konden mijn vriend (nu man) en ik niks vinden over ervaringen van moeders met NAH. Ondertussen hebben een paar dames op mijn blog gereageerd over hoe het hen afgaat en dat geeft hoop, heeft me geïnspireerd en het vertrouwen gegeven dat we lerende weg een prachtig leven tegemoet gaan met onze komende dochter. Thanks Ladies. Blijf meelezen en reageren a.u.b.

Ik ga mijn ervaring hier blijven delen, en hopelijk andere jonge dames inspireren om ook door te gaan met hun leven, met het NAH te leren omgaan en wellicht te kiezen om een kindje te krijgen als ze dat willen.

No one said it would be easy, but they all said it would be worth it!

Watch this space.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment